mandag 5. desember 2011

Paperbag mini album

For et par uker siden hadde jeg mitt første kurs hos Joruns Hobbyhjørne. Jeg skulle lære de å lage minialbum av papirposer. Dette er det albumet jeg startet på, på kurset og som jeg har fullført den siste uka. Har ikke pyntet mase, siden dette skal stå som utstilling i butikken og da er det greit at det er litt for enhver smak. Er lettere for de so er drevne å pynte mer, enn det er for de som er uerfarne å gjøre det enklere. Håper dere liker det. :)









1 kommentar:

  1. dette ble jo riktig så lekkert, har tenkt lenge å lage album fra mine graviditeter og dette kan kanskje være måten å gjøre det på? Takk for inspirasjon, det var et flott album :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...