tirsdag 18. juni 2013

DT-brettekort fra siste EtTrykk

Som DT for Joruns Hobbyhjørne har jeg laget dette brettekortet etter en mal i siste nummer av EtTrykk. Jeg har snudd kortet i forhold til hvordan det var i bladet.
På dettte kortet har jeg brukt: Bazzill kartong, sommerfugl punsj fra Martha Stewart, mønsterark fra Papirdesign - Lykke-på rad og rekke - Lykke-ungdomstid, Hvit kartong med sommerfuglmønster, hvit organsa bånd, kantpunsj fra Martha Stewart, Perler på snor, papirroser og halvperler.
Forsiden ble slik:


 Med en brett åpen:

Hele kortet åpent:

Ha en flott og kreativ dag :)

2 kommentarer:

  1. wow...så stilig ! :)
    Og den brettingen der så det ut til at til og med jeg kan klare....takk for tips....må jeg prøve meg på tror jeg :)
    Nydelige farger og nydelig pyntet var det også...utrolig fint ! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...