fredag 12. juli 2013

Bryllupskort

Trengte to bryllupskort, så da var det bare å sette seg ned å kreere. Jeg laget de helt like, slik at det er bare bilder av det ene her. Jeg brukte mønsterark fra My Minds Eye og Melissa Franses. Jeg har også brukt blomster die fra Tim Holtz, die fra memory box, kantpunsj fra Ek suksess og sommerfuglene er stanset ut med en Martha Stewart punsj. Alle aknter er svertet med distress ink. Malen til kortet er i siste nummer av et trykk.
Forsiden:
 

Innsiden med et side brettet ut:

Her er hele kortet brettet ut:

Takk for at du titter innom og ha en fin dag :)

1 kommentar:

  1. åh! Dette kortet var nydelig. Det tror jeg at jeg må lifte :D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...