fredag 5. juli 2013

Sykkelboks dekorert med Tim Holtz papir

For en liten stund siden var vi i 30 års dag til en kamerat. Var ikke så lett åfå ut av han hva han ønsket seg, men siden han driver med sykling så fant jeg ut at det måtte være mulig å lage noe rundt det. Resultatet ble denne boksen. Inspirasjonen/ideen fikk jeg fra de forskjellige førstehjelpsskrinene som lages rudnt om kring. Jeg har brukt en ferdig metall boks som jeg har grunnet og malt med svart akrylmaling. Arkene er fra en Tom Holtz papir blokk. Syklistene og tannhjulene har jeg kuttet ut på silhouetten min. Bokstavene er forskjellige alfabeter jeg har liggende. Hengslene er laget av grungepapir og malt svart. Syklisten som står oppå boksen og den som er inni lokket er dekket med svart glitter (dry stickles). Oppi boksen har jeg glass rør og forskjellige små bokser av mønsterarkene som jeg har fylt med forskjellige nyttige ting for en syklist. Kan nevne Kasse (for bestikkelser), plaster på såret, gullegg, energibombe, epo, sabotasjemiddel, reservedekk og reserveslange. Jubilanten ble ialle fall fornøyd, og dette var et veldig morsomt prosjekt - litt annerledes enn det jeg vanlig vis lager.

Slik ble selve boksen seende ut:



Oppi boksen:

Kortet er en tak som går under teksten på framsiden.

Takk for at du titter innom. Ha en flott sommer :)

1 kommentar:

  1. Denne boksen ble rett og slett lekker. Digget formen på den. Syklisten var skikkelig stilig, og digger papiret du har brukt <3

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...