fredag 16. august 2013

Nettbrettmapper til ungene

Etter å ha laget en tablet case til meg selv fant jeg ut at det var greit å lage det til ungene også. Det det skal litt mere til før de ødelgger nettbrettene når de har denne på.
Det føste her er laget til dattera mi og her har jeg bruk ark fra Primas Fairy Belle collection.
Når det er lukket ser det slik ut:


Sånn ser det ut med nettbrette i:


Til sønnen min brukte jeg Prima craftsman collection. Slik er denne lukket:

 
 
Her er den åpen:


Begge kan stå og da ser det slik ut:


Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

3 kommentarer:

  1. Så smart og kreativt og lekkert!

    SvarSlett
  2. Gosh, så kreativ du er :)
    Så flotte de ble :) Knallfine :)

    SvarSlett
  3. WOW! Vilken grej, alltså!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...