fredag 3. januar 2014

Julekortene for 2013

Her har jeg samlet julekortene jeg laget for 2013. Noen ble det laget ett av, mens andre ble det laget flere av. Alle kortene er tomme på den ene siden for der limte jeg inn bilde av ungene.

Det første kortet her er laget av noen rester jeg hadde av BoBunny ark, dies fra memorybox, bling og stempler fra Kort og Godt.
Forsiden:
Inni:
 
Baksiden:
 
 
Dette kortet er laget av restepapir, stempel fra Kort og Godt og dies fra Memorybox.
Forsiden:
Inni:
 
 
Dette kortet er ganske likt det forrig, men her ar jeg brukt stempel fra Kort og Godt på innsiden også.
Forsiden:
Innsiden:

Dette kortet her ble det også bare ett av. Julearkene her er nok tre eller fire år gamle. Synes bildet er så dekorativt i seg selv, så jeg har bare brukt et stempel fra Kort og Godt på framsiden og innsiden.
Forsiden:
Inni:


Her er det kort som det er greit å masseprodusere litt av. Jeg har brukt bazzillkartong, dies fra Memorybox og stempler fra Kort og Godt.
Forsiden:

Inni:


Her er et til som er greit å lage flere av. Her er det brukt dies fra Cottage Cutz og stempler fra Kort og Godt.
Forsiden:

Inni:
 
 
Enda et som jeg har laget noen av. Her har jeg brukt dies fra Memorybox og stempel fra Kort og Godt. Innsiden er blank så det var plass til å skrive en liten hilsen.
Forsiden:
Inni:

Dette kortet er laget av restepapir, stempel fra Kort og Godt, dies fra Spebinders og hampetrå.
Forsiden:

Inni:


Dette kortet laget jeg av restepapir som jeg hadde liggende. Disse julearkene er fra noen år siden. Jeg ha brukt hampetråd, stempel fra Kort og Godt og dies fra Spellbinder.
Forsiden ser sånn ut:
Innsiden ble sånn:


Takk for at du tok deg tid til å se på dette lange innlegget. Ha en flott dag :)

2 kommentarer:

  1. Så många olika och fina julkort du gjorde och skickade! Jag gjorde det lite enklare för mej och lät alla vara likadana... det är inte så kul att göra dem, men sparar lite tid när många ska göras. Hade också foton i mina.

    Ha en fortsatt fint år! Klem!

    SvarSlett
  2. jeg liker at du har en del "uvanlige"/type ikke firkantet-som alle andre kort.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...