fredag 28. februar 2014

Album - Minner/memories

Jeg hadde igjen en del ark fra en 6x6 blokk, så jeg bestemte meg for å lage et minialbum som de passet til. Jeg ville også prøve å se om jeg kunne bruke en del andre ting av det jeg hadde liggende også - ville ikke skade om noe ble brukt opp :)
I had some leftover papers from a 6*6 pad, so I decided I wanted to make a minialbum with  the papers. I was also trying to use some of my stach in the album.


Albumet ble seende sånn ut / the album looks like this:


Jeg har brukt / I have used:
  • Chipboard / shipboard
  • Distress ink - vintage photo / Distress ink - vintage photo
  • Kraft kartong / kraft cardstock
  • Blonde fra stasjet mitt / lace from my stach
  • Rosettbånd fra stasjet mitt / rosett trim from my stash
  • Pompom bånd fra stasjet mitt / pompom ribbon from my stash
  • Bokstavklistremerker fra stasjet mitt / thickers from my stash
  • Sikksakk bånd fra stasjet mitt / rikrak ribbon from my stash
  • Blomster bling fra stasjet mitt / flowerbling from my stash
  • Swirl bling fra Stasjet mitt / swirl bling from my stash
  • Papirposer / paperroses
  • Stempler / stamps
  • Mønsterark fra Maja Design - Vintage Summer Basics / Patterned papers from Maja Design - Vintage Summer Basics

Har laget en liten film av resultatet. Den finner du her / I have a video of the album on youtube:


Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)
Thank you for stopping by. Have a wonderfull and creative day :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...