mandag 10. februar 2014

Boks

Med materialer som jeg har kjøpt hos Joruns Hobbyhjørne har jeg laget denne boksen. Jeg skal bruke den til å ha pensler, sakser og annet verktøy i, så den er veldig enkelt dekorert.

Jeg har brukt:
  • Treboks med plass til bilde fra Joruns Hobbyhjørne
  • Mønsterark fra Finnabair (prima)
  • Distressing tool
  • Distress ink - vintage photo
  • hvit gesso
  • Engel fra samlingen min
Boksen ble seende slik ut:


Jeg har laget en liten tutorial på hvordan jeg dekorerte denne boksen. Den finner du her:


Håper dette kan være til inspirasjon.
Ha en flott og kreativ dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...