tirsdag 18. februar 2014

Kort i craft / Card made in kraft

Jeg ville prøve å bruke opp noen rester jeg har fra en Tim Holtz papirblokk.
I wanted to try to use up some leftover papers I have from a Tim Holtz paper stash.

Jeg har brukt / I have used:
  • Tim Holtz kraft resist papir / Tim Holtz kraft resist paper.
  • Kraft kartong / Kraft cardstock.
  • Archival ink - Coffee / Archival ink - Coffee.
  • Stickles - Xmas red / Stickles - Xmas red.
  • Distress stain - barn door og fired brick / Distress stain - Barn door and fired brick.
  • Sommerfugler i tre / woodwenir butterflyes.
  • Distress ink - vintage photo / Distress ink - vintage photo.
  • We R Memory Keepers hjørne runder 1/2 '' /  We R Memory Keepers Corner Chomper 1/2 ''.

Jeg har brukt stains og stickles til å farge de røde elementene. Forsiden av kortet ser sånn ut:
I have used stains and stickles to color the red elements. The front of the card look like this:


Inne i kortet har jeg holdt det enkelt med god plass til å skrive en hilsen.
Inside the card I hvae keept it simple, With lots of room for a personla message.


Baksiden / the back side:

Jeg leverer dette kortet til følgende utfordringer:
I am entering on the following challeges with this card:

Takk for at du titter innom og legg gjerne igjen et spor etter deg :)
Thank you for stopping by, and please leave a commet :)

1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...