søndag 13. april 2014

Påsekegg / Easteregg

Jeg har dekorert enda et påskeegg. Dette er et bestillingsegg, så jeg håper de som får det blir fornøyd.
I have altered an another easteregg. This egg is altered by request, so I hope the recipient is going to like it.

Jeg har brukt / I have used:
  • Papp egg fra Nille / chipboard egg from Nille
  • Hvit gesso og maling / white gesso and paint
  • Blonder fra samlingen min / laces from my stash
  • Halvperlebånd / flat back pearl string
  • Perler på trå fra Wild Orchid Crafts / pearlspray from Wild Orchid Crafts
  • Bling fra samlingen min / bling from my stash
  • Roseknupper og papirblomster fra samlingen min og Papirdesign / rosebuds and paperflowers from my stash and Papirdesign
  • Blad punsj fra Martha Stewart / leaf punsj from Martha Stewart
  • Bokstavklistremerker fra samlinge min / Thickers from my stash
  • Hvit karting / white cardstock
Egget sett fra siden / the egg seen from the side:


Egget sett ovenfra / the egg seen from the top:


Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ kveld :)
Thank you for stopping by. Have a wonderfull and creative evening :)

3 kommentarer:

  1. Ah, for et utrolig flott pyntet påskeegg. :) mottaker blir nok garantert fornøyd med dette. Ha en riktig fin påske :)

    SvarSlett
  2. Elegant och vackert ägg!

    God Påske!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...