fredag 8. august 2014

Julekort etter skisse / Christmascard using a sketch

Jeg har laget et julekort etter en skisse.
I have mad a Christmas card using a scetch.

Skissen/ the sketch:


Jeg har brukt / I have used:
  • Kremfarget karting / cream cardstock
  • Distress ink - Gathered Twig / Distress ink - Gathered Twig
  • Glitz - Joyeux Noel 6*6 mønsterark / Glitz - Joywux noel 6*6 paper pad
  • Rester av juleark / leftover Christmas papers
  • Mønstersaks / patterned scissors
  • 3D lim / 3D glue
  • Archival ink - potting soil / Archival ink - potting soil
  • Stempel fra sammlingen min / stamp from my collection
  • Utklippsbilde fra samlingen min / cut out picture from my stash
  • Julestjerne fra samlingen min / poinsettia from my stash
  • Bling / bling
Forsiden av kortet / the front side:

 

Inni / the inside:

Baksiden / the backside:
 
 
Ha en flott og kreativ dag. :)
Have a wonderful and creative day :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...