mandag 4. august 2014

Magnettavle til gutt / Magnetic board to a boy

I forbindelse med oppussing av rommet til sønnen vår har jeg jaktet på en magnettavle ho kunne ha på rommet sitt. Jeg har ikke funnet noen som jeg likte veldig godt, så da endte jeg med å kjøpe en og dekorere den sånn at jeg fikk den til å passé.
We was redoing the room for our son and I was on the hunt for a nice magnetic board for her. I could not fine anyone I liked so I decided to by one and just decorate it my self.

Utganspunktet så slik ut / The board look like this before I decorated it:


Jeg brukte / I used:
  • Adirondack Acrylic Paint Dabber - Denim og Sail boat blue / Adirondack Acrylic Paint Dabber - Denim and Sail boat blue
  • Distress Glitter - Stormy sky / Distress glitter - stormy sky
  • Blonder fra samlingen min / Laces from my stash
  • Brad fra samlingen min / brad from my stash
  • Chipboard biter / chipboard pieces
  • Nøkler fra samlinen min / Keys from my stash
Resultatet ble sånn / The result:



Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)
Thanks for stopping by. Have a wonderful and creative day :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...