fredag 6. februar 2015

DT for barnemix med kalender fra Flavoree

Dette er et DT prosjekt for Barnemix.no. Denne gangen har jeg brukt kalenderakr fra Flavoree.

Jeg har brukt:
  • 30 cm * 30 cm lerret.fra samlingen min
  • Gesso fra Grene Art.
  • Serviett fra samlingen min.
  • Decoupage lim fra samlingen min.
  • Modeling paste fra Grene Art.
  • Stencilser fra forskjellige produsenter.
  • Hvit 250 gram karting.
  • Papirrose fra Kort og Godt.
  • Fuglebur die fra Magnolia Doohickey club volume 3.
  • Mønsterark fra Pions design - a day in may.
  • Brun tusj fra Zig.
  • Lim og limpistol.
  • Metall pynt fra Graphic 45 og Tim Holtz.
  • Sommerfugl punsj fra Martha Stewart.
  • Wink of stella Gold.
  • Bling fra samlingen in.
  • Distress ink - Vintage photo.
  • Silkeblomster fra samlingen min.
  • Pearl spary fra Wild Orchid Crafts.
  • Trefugler fra Studio Calico.
  • Sprayer fra Lindys stamp gang - South Shore SAnd (flat Fabio), Fuzzy Narvel Peach (starburst) og Frozen Jack Frost (starburst).
  • Dies fra Tim Holtz - Caged bird, Layered butterfly, Layered Dragonfly og Layered Bee.
  • Stitched rectangles die fra Simon Says Stamo.
Kalenderen ble sånn:



Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...