mandag 2. februar 2015

Jubileumsutfordring hos Ett Trykk

Den første oppgaven i jubileumsutfordrigen til Ett Trykk er å lage en ATC (2,5'' x 3,5''). Denne hadde jeg lyst ti å være med på, så jeg satte meg ned og laget en liten AC.

Jeg har brukt:
  • Tykt hvitt ark
  • Distress ink: Black Soot, Faded Jeans, Stormy Sky og Shaded Lilac.
  • Vann
  • Svart tusj.
  • Embossingfolder fra Sizzix.
  • Film strip ribbon fra Tim Holtz.
  • Archival ink: Hydrangea og French ultramarine.
  • Stempel fra Tim Holtz.
  • Tekst stempel fra samlingen min.
Resultatet ble sånn:


Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...