mandag 30. mars 2015

DT for Barnemix med utklippsfil fra The Cutting Cafe

Dette er mitt siste bidrag som designer for Barnemix.no. Her er det jeg skriver om prosjektet.


Symaskin fra The Cutting Cafe
Dette er mitt siste prosjekt for Barnemix, og denne gangen fikk jeg sewingmachine set fra The Cutting Cafe.

Utstyrsliste:
Blekk: Distress ink – Frayed Burlap.
Mønsterark: Graphic 45 Coture collection 12*12.
Annet: Lim. Papp (fra frokostblanding esker). Perlesnor. Saks. Svart kartong fra Bazzill. Tape. Perler. Silkebånd. Trådsneller i tre. Blonde fra Staz. Inka Gold – sølv. Nåler. Målebånd i papir. Metall sakser.

Jeg startet med og printe malen på vanlig kopipapir og klippe den ut. Så limte jeg mønsterark på pappen, tegnet rundt og klipte ut. Så var det bare å lime alle delene sammen, før jeg kunne kose meg med pynten.
Med dette takker jeg for meg som designer for Barnemix. Jeg håper du har blitt inspirert at det jeg har laget og at du fortsetter å følge siden til Barnemic og  alle flotte designerne som er der.

Resultatet ble sånn:





Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...