torsdag 8. oktober 2015

Gjeste DT for barnemix.no


Jeg ble spurt om å være gjestedesigner for Barnemix.no og det svarte jeg ja til. Jeg fikk tilsendt et motiv fra CreatifBoutique som er en del av et sett som heter Botanique.

Jeg har brukt:
  • Kremfarget kartong fra Bazzill.
  • Tekst stempler fra samlingen min.
  • Doily die fra Lifestyle kraft - kvadrater.
  • Blad die fra Prima.
  • Ark fra Graphic 45 - 6*6 Secret Garden.
  • Archival ink - Potting soil.
  • Lim
  • Sommerfugl punsjer fra Martha Stewart.
  • Bling.
  • Doily fra Pandro Hobby.
  • Wink og Stella - sølv og klar.
  • Hvite blomster fra samlingen min.
  • Distress ink - vintage photo.
  • Ranger stickles - Icicle.
  • Utklippsbilde fra CreatifBoutique.

Forsiden av kort 1:


Innsiden av kort 1:

Baksiden av kort 1:

Forsiden av kort 2:

Innsiden av kort 2:

Baksiden av kort 2:

Forsiden av kort 3:

Innsiden av kort 3:

Baksiden av kort 3:

Forsiden av kort 4:

Innsiden av kort 4:

Baksiden av kort 4:

Takk for at du titter innom bloggen min. Ha en flott og kreativ dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...