tirsdag 19. januar 2016

Førstehjelpskrin til ei venninne / Firstaid box to a friend

I starten av desember var jeg i en  30-årsdag og jeg laget et førstehjelpskrin i gave.
In the beginning og desember was I in a 30 birthday, and the gift i gave was a homemade firstaid box.

Jeg har brukt / I have used:
  • Hvite fugler fra samlingen min / White birds from my stash.
  • Limpistol, glossy accent, lim, tape / Hot glue gun, glossy accent, glue and adhesive.
  • Hvit sommerfugl fra samlingen min / White butterflyes from my stash.
  • Hvite engler fra samlingen min / White birds from my stash.
  • Doily fra samlingen min / Doily from my stash.
  • Versamark stempelpute / Versamark stamppad.
  • We R Memory Keepers Crop a dile corner chomper - angle / We R Memory Keepers Crop a Dile corner chomper - angle.
  • Kantpunsj fra EK suksess / Edge punsj from EK suksess.
  • We R Memory Keepers Crop a dile / We R Memory Keepers Crop a dile.
  • Blad punsj fra Martha Stewart / Leaf punsj from Martha Stewart.
  • Sommerfugl punsj fra Martha Stewart / Butterfly punsj from Martha Stewart.
  • Ranger gold tinsel embossingpulver / Ranger gold tinsel embossingpowder.
  • Ferdige bokser / Premade boxes.
  • Henglser / Hinges.
  • Hvit akryl maling / White acrylic paint.
  • Hvit tråd / White tread.
  • Hvite blomster fra Reprint / White flowers from Reprint.
  • Elegant ovals dies fra Spellbinders / Elegant ovals die from Spellbinders.
  • Lilla silkeblomster fra Tresoures de Luxe / Purple silk flowers from Tresoures de Luxe.
  • Bling fra samlingen min / Bling from my stash.
  • Blonder fra samlingen min / Laces from my stash.
  • Mønsterark fra Pion design - A Day in May og My Precious Daugther / Patterned papers from Pion Design - A Day in May and My Precious Daughter.
  • Tekststempel fra samlinge min / Sentimentstamp from my Stash.
  • Lace sticker fra Prima / Lace sticker from Prima.
  • Hvit silkebånd / White ribbon.
  • We R Memory Keepers enevelope punsj board / We R Memory Keepers envelope punsj board.
  • Kremfarget kartong fra Bazzill / Cream cardstock from Bazzill.
  • Resin nøkkel fra Prima / Resin key from Prima.
  • Resin engler fra samlingen min / Resin angles from my stash.
  • Blad dies fra Prima / Leaf dies from Prima.
  • Brads / Brads.
  • Perlesnor / Pearlstring.
Her er noen bilder av boksen / Some pictures of the box:








Bilder av det som lå i boksen / Pictures of the things in the box:
















Tagen som fulgte med / The tag that goes with the box:




En video som viser boksen / A video showing the box:



Takk for at du titter innom / Thnak you fore visiting my blog :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...