søndag 3. januar 2016

Gjeste DT for Barnemix

Jeg har igjen vært gjeste DT for Barnemix.no. Denne gangen fikk jeg et ark med utklippsbilder fra Twisted papers. Artikkelen på BArnemix finner du her.

Jeg har brukt
  • Distress ink - pumic stone
  • Teksten er kuttet ut på min Silhouette Cameo.
  • Mønster ark fra Maj Design - vintage frost basic.
  • Kantppunsj fra Martha stewart
  • 3d lim
  • Snøsfnugg rosett die fra Tim Holtz.
  • Snøfnugg die fra Impression Obsession.
  • Fystikkeske kjøpt på dagligvareforetning.
  • T-lys kjøpt på butikk.
  • Victorian Christmas Postcard Children fra Twisted papers.
  • 6'' x 6'' celofan poser.
Jeg lagde tre stykker, og resultatet ser du her:

Forfra:

Bakfra:

Forfra:

Bakfra:

Forfra:

Bakfra:

Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...