mandag 26. september 2016

Album med Pion ark

Hei. Jeg har gjort ferdig et album som jeg begynte på i April. Malen til albumet har jeg kjøpt av Kathryn Scraps.

Til albumet har jeg brukt:
  • Distress ink - Vintage Photo
  • Lim og tape.
  • Pion Design - Days of winter, Flower frames, Paris Flea Market og Siri's Kitchen.
  • Play cut kartong - kremfarget.
  • Stempel fra Marianne design (kamera).
  • Archival ink - Potting Soil.
  • Sommerfugl punsjer fra Martha Stewart.
  • Diverse sommerfugl dies.
  • Blomst fra Prima.
  • Chipboard.
  • Blonde fra samlingen min.
  • Fuglebur og swirl fra Prima.
  • Sommerfugl chipboard fra Wychinacha
  • Kremkartong fra Bazzill.

Forsiden av albumet:

Detaljer fra forsiden:

Flere detaljer fra forsiden:

Her er en video som viser hele albumet:


Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...