mandag 3. oktober 2016

To førstehjelpskrin til to 40 åringer med tag

Jeg var invitert i dobbel 40 års dag og da måtte jeg tradisjon tro lagte to førstehjelpskrin til jubilantene. Jeg hadde dessverre litt dårlig tid når jeg skulle lage de så de ble helt like.

Før jeg begynte så skrinene slik ut:


Jeg har brukt:
  • 3D tape, lim og tape.
  • Forskjellige blonder fra samlingen min.
  • Halvperler på snor.
  • Blomster fra Wild Orchid Crafts: tulipaner, 35 mm off-white trellis roses, 25 mm white open roses, ivory closed rosebuds.
  • Hvit seambinding.
  • Blondepunsj fra Martha Stewart.
  • Hvit maling.
  • Versamark stempelpute.
  • Embossingpulver fra Ranger - Liquid Platinum.
  • Vellum.
  • Studio Calico Wood Veneer sommerfugler.
  • Brads.
  • Hengsler
  • WRMK corner chomper: angel og 1/4''.
  • Sommerfugl punsj fra Martha Stewart.
  • Tekst stempler fra samlingen min.
  • WRMK envelope punch Board.
  • DCWV - the butterfly garden stack.
  • Sizzix Tim Holtz die - detailed butterfly.
  • Memory box - Darlig poppies die.
  • Prima dies - blader og doily
  • MFT die-namics  - wonky stitched circles stax og wonky stitched rectangel stax.

Tagen ble slik:

Det første skrinet:

Det andre skrinet:

En video som viser skrinene med innhold:

Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...