mandag 10. oktober 2016

Vaffel kort

For første gang var jeg i år med på treffet på Stempelscrap messa. Dette var veldig gøy, og kan absolutt anbefales til andre. Noe av det første jeg måtte gjøre var å teste ut min nye vaffel die og tilhørende stempel. Jeg har laget et kort og en tag. På disse har jeg brukt:

  • Kremfarget kartong fra Bazzill.
  • Distress ink - Vintage Photo.
  • 6''*6'' mønsterark fra Autentique - Blissfull
  • Versamark stempelpute
  • Archival ink - Potting Soil.
  • Stempler fra Papirdesign - Te og kaker, kaffe.
  • Die fra Papirdesign - Vaffel
  • Embossing pulver fra Ranger - Liquid Platinum
Forsiden av kortet:


Inni kortet:


Baksiden av kortet:


Forsiden av tagen:


Baksiden av tagen:


Takk for at du titter innom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...