torsdag 26. januar 2017

Oppbevaring stenciler/sjablonger

Når jeg var så godt i gang med oppbevaringsesker, bestemte jeg meg for å lage esker til sjablongene mine også. Jeg har også laget egne plastlommer som passer til eskene og sjablongene. Hvordan jeg lager eskene kan du se her.

Jeg har brukt:
  • Mønsterark fra Ladybug and Friend som jeg har hatt liggende i flere år.
  • Lim og tape.
  • Skjærebrett, kniv og pregebrett.
  • Chipboard fra Bazzill.
  • Svart kartong fra America Crafts.
  • Plastlommene har jeg lagd med Fuse tool (fra We R Memkry Keepers) og plastlommer jeg har kjøpt på vanlig kontorrekvisita butikk.
Eskene ser slik ut:


Plastlommene ser slik ut:



Takk for at du titter innom :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...